18e juli


Godmorgon! Sov ganska bra inatt faktiskt, vaknade bara vid 6-tiden. Men gick upp för någon timme sen, och är typ redan klar. Har bara lite saker kvar att göra, sen ska jag träffa Winta. Vi ska till Farsta, tror amanda också ska med eller i don't know. Men ska iallafall höra med henne. Ska kanske köpa någon mjukisdress om det finns någon söt. Aja, skriver mer senare för nu har jag annat för mig! Kul att så många har börjat läsa min blogg, ni besökare bara slashar in en efter en..även fast jag skriver om helt oviktiga saker. Haha me like! =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!