19e juli


Helloooo. Har inte skrivit något idag, men skitsamma. Åkte in till stan, köpte en mjukisdress där och ett par sköna svarta shorts som var på rean. Sen åkte jag hem, träffade Winta och Amanda, drog till Farsta och köpte lite saker. Najsnajs, sen ikväll har jag vart ute med Winta, Amanda och Hawa. Har haft sjuuukt kul men säg någon gång jag inte har det? Haha.. Och killarna hittade ett bo som bi bor i. Så dom slog sönder det med massa träplankor, äpplen ja jag vettefan vad. Helt störda, haha och sen flockades bina runt omkring. Men ah, alla drog ganska tidigt. Runt nio, så jag och Amanda stannade kvar någon halvtimme bara sen drog vi också. Imorgon ska vi kanske bada om det är sol, men det ska iallafall bli 27 grader har Hawa sagt. Bara det är sol så.. Men vi får se, hare göööött! Klicka, och ställ massa frågor till henne på frågestunden ----> http://blatteh.blogg.se <----


Jag och Amanda <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!