26e juli


Godmorgon! Var ute med Amanda och Mariam igår, fast drog hem vid halv tio för det var verkligen kallt. Haha och jag hade bara en tunn kofta på mig.. gr8! Aja, vaknade för en stund sen och nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag till Farsta och köpa hårfärg. Yeah, och här kommer en bild på min mobil. Försökte ta en egen bild på den men man ser ingenting när blixten är på. Så ni får nöja er med denna bild. Enligt mig är mobilen jättebra, har facebook, youtube och sånt som man är inne gratis på, GPS, mp3 spelare och sånt.. (Y) Och innuti sjävla när man knappar och det känns det som jag håller på med Maries mobil. Haha för er som vet hur den är för dom är nästan exakt likadana förutom modellen typ :p Aja, puss


Kommentarer
marie

Haha! Jag har gillat min egna mobil på fb! :D

2010-07-26 @ 12:31:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!