30e juli


Hejhoppgummiiisnopp! Idag träffade jag Marie så vi gick till Farsta, fast hittade typ ingenting har tappat suget helt på kläder, eller så beror det kanske bara på allt helt enkelt är allmänt fult. Inte så konstigt kanske eftersom Farsta knappt får in något nytt, h3h3h3h3. Men äsch, får leta någon annanstans! Vi åt på vårt ställe, OFC. Haha sen kom jag hem för några timmar sen typ, och ska nu äta och sen ut med Amanda! Sötisen kom och plingade på alldeles nyss :) Och ser ni att solen lyser? FYFAN VAD NAJS! + imorgon ska jag kanske göra en sak...tralalala vad kan det vara? Hihi nej inget speciellt egentligen men lite kul ändå.


Bilder på mig, Winta, Hawa och Amanda <3


Kommentarer
Anonym

uuUuUuu YEYYE

2010-08-04 @ 23:40:22

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!