31 juli


Haha jävlar vad många som har läst min blogg idag då, när jag inte ens har skrivit något..Sorry! Men åkte till Farsta och gick hem till Lina en stund. Sen gick vi ner till friösören för jag hade tid, och då färgade jag ögonbrynen ljusare. Kanske inte megastor skillnad men det blev iallafall bra så jag är nöjd :D Yeah, men åkte hem sen och åt, sen gick jag ut och träffade Sofia och Hawa. Hade stor lust att krama sönder min sockertös Hawa!!!! Gud vad jag har saknat henne, eller det har ju alla gjort så.. Men kul iallafall att hon är tillbaka. Jag gästbloggade ju på hennes blogg om ni inte visste om det? Fast skrev bara 2 gånger. Men ändå, nu ska jag inte babbla på mer! Var iallafall ute med Sofia själv i någon timme för alla drog hem rätt tidigt. Och jag gjorde en sån jävla skön grej, och snacka om att vi dooooooooooog av garv, har aldrig skrattat så mycket Sofia omg vi är så jäkla sköna :') Men har haft en bra dag, så ni vet och nu bombar folk på msn så jag kan inte skriva mer! PUSS


Jag & Amanda habibi igår! :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!