7e juli


Tjeeeenamors hallonpaj! Idag mötte jag Marie vid kvart över elva typ och vi solade. Fast det blev fett varmt, då menare jag verkligen feeeeett varmt. Alltså vi dog typ, och vattnet blev varmt och tog slut och jordgubbarna blev varma. Usch så där vi låg vi och det var inte sååå skönt. Haha men jaja, sen vid halv tre gick vi hem. Jag hoppade in i duschen och det var fan jätteskönt. Haha sen vid halv 4 tog jag bussen till Farsta och mötte Elin, Beccie och Cassie. Skulle egentligen leta efter ett par leggins, men hittade inga alltså det finns bara i storlekarna S, M och uppåt, och inte XS och jag kan inte ha S för dom är alltid för långa. Men dom sitter skönt på, men fattar ni helt sjukt är så jävla kort tydligen och då får man ju damp när inga xs finns kvar! Aja, jag skippade iallafall att leta mer och köpte med mig ett jättesött linne typ och ett par rosa bikinitrosor. Haha men har en överdel hemma som passar. Aja, kom hem vid sju och åt. Sen vid åtta gick jag ut och träffade Amanda och Sofia. Hade asroligt, haha värsta flumhumöret ikväll ja vettefan vad som hänt med oss. Haha men imorgon ska jag och Sofia bada, på badberget tror jag. Men ska iallafall möta henne vid två! Men måste dra nu SATS börjar! Puuuuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!