Back to blonde


Hahaha ni läste rätt! Idag färgade Elin mitt hår, så nu har jag typ blont igen. Eller ahmen vi kallar det blont, haha. Men ska nog färga nån gång till iallafall. Men aja, vi gjorde först avfärgning på mig och sedan färgning. Sen färgade jag Elins hår också, först en färg sen en ljusare färg. Gosh vad vi trixar med vårt hår.. synd men det är najs! Haha så massa hårfärg idag alltså.. Men sen åkte hon hem och jag gick och köpte lite mat på ett ställe. Jäkla fett00o men vad ska man göra. Gick ut lite senare och träffade Winta, Amanda, Hawa och Lemya. Hade kul som vanligt :) Men nu ska jag faktiskt ägna lite tid och snacka med min fina älskling, så vi hörs! =)

Kommentarer
Cassie =]

Emma visa hur ditt hår blev :D. Älskar dig :* ♥

2010-07-23 @ 10:56:48
URL: http://beccieocassie.blogg.se/
Emma

Hihi ja. Älskar dig också Cassie!

2010-07-23 @ 22:26:33
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!