Blåmärke


Tjalalala. Vi badade på ett ställe jag aldrig vart på förut, och ingen jag känner heller. Najs, haha ligger typ längre bort än ågesta ridskola iallafall, med strand och bryggor. Skitmysigt! Vi badade i flera timmar, såg ut som frysnarussin när vi åkte hem. Haha men det var iallafall jättekul att träffa my girls :) Kom hem runt halv sex och sen kom amanda så vi gick ut en stund. Kom nyss hem, orkade inte vara ute så länge idag. Vill bara ta det lugnt och kolla på SATC, haha fast det börjar 23.00. Ska chilla lite, imorgon ska jag träffa Elin igen. Vi har våra plans på G! Och vet ni? Jag har fått blåmärke på armen. Det gör så jäääävla ont är helt öm, säkert för att vi var galningar på en brygga som flyter runt, alltså som inte sitter fast haha. Aja, hörs imorgon!


Sandstrand! Med lite folk (y)

åååhh.. fast det syns mycket mer i verkligheten ;o


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!