En liten lista


Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Glad och ganska pigg
Favoritgodis: sura remmar eller nåt surt iaf.
Är det nåt du absolut inte äter: Pyttipanna, fyfan slutade äta det när jag var 6år efter jag sp..*nivetnogvad*
Kläder just nu: Ett linne och hotpands
Musik just nu: Jason Derulo ft. Nemesis - She flys me away
Vad sa du senast: Aa hejdå
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: Haha vettefan..?
Sommarplaner: Vara med vänner, göra galenskaper..(vilket jag har gjort för dt mesta) och kanske åka till beccies landställe med Elin och Cassie. Och åker till Grekland 7/8 <3
Fisk eller badkruka: Fisk för det mesta.. Haha
Saft eller alkohol: Kan inte säga att jag dricker ofta, så saft blire för min del.
Hur många kuddar sover du med: 2
Favoritväder: Sol men ändå lite svalt, inte så man typ dör av värmen. Uuuh
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Datan, Winta och Amanda! =)
Spelar du nåt instrument: Öhm nope
Morgon- eller nattmänniska: Olika varje vecka typ.. Men morgon trorja.
Sparare eller slösare: Slösare
Bästa film: Twilight
Tror på liv på andra planeter: Ja why not? Haha
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja, jag kommer aldrig glömma honom.
Älskar du henne/honom fortfarande: Ja, har honom vid mig fortfarande <3
Har du några homosexuella vänner: Nejmen har typ alltid velat ha en bögkompis!
Tror du på mirakel: Nja, lite faktiskt..
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja, om man verkligen älskar varandra. Så ja.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Hehe va?
Ser du på kärleken som ett misstag: Nej verkligen inte.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Just nu, vill jag inte ha barn alls när jag blir vuxen. Men det ändras sig nog..
Bio eller promenad: Promenad faktiskt! Bio om det är uselt väder ute.
Är du kittlig: Brukar aldrig tala om det när någon frågar för då börjar dom med det.. Men ja, på några ställen.
Snarkar du? Nej inte om jag är förkyld. Haha
Stjärntecken? Vädur
Rädd för insekter? Nej eller inte för pyttesmå insekter, men lite större ja uuuusch.
Äckligaste insekten: Spindlar, kackerlackor, insekter med konstiga färger..
Största svaghet: Att se någon gråta på tv, då gör jag det jag med. Händer nästan alltid nu för tiden..?
Det här är jag bra på: Vara öppen och en jäkla stor inbjudare. Och prata med mig själv? Yeeeeey
Bästa bok? Tvilling-böckerna.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna bestämma tiden i livet själv. Pausa, spola tillbaka och play.
Vad vill du jobba som? Mäklare
Chips, morötter eller godis? morötter är asgott med dipp! Love. Men tar nog ändå godis..
Pizza eller hamburgare? Hamburgare
Skriver du dagbok? Nope, skrev för 3-2 år sen varjedag. Läser igenom lite ibland, jättekul.
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Tatuering- Maybe, maybe not. Skulle inte banga på piercing i naveln.
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Rätt välstädat faktiskt.
Gungar du på stolen? Haha nope, har säkert sett mer än 60st ramlat av, så jag brukar inte göra det. Haha
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Jadå. Vill pröva när jag är äldre fast utomlands!
Vilken hand håller du gaffeln i ? Höger
Är du rädd för blod? Nej eller om det är mycket så börjar jag böla för det ser äckligt ut.
Saltar du på maten? Nej bara på pommes ibland. Haha
Gillar du att sjunga? Ja faktiskt!
Anser du att du är stark? Som fan, är nog starkare än sveriges starkaste man. Den där blonda typ?
Brukar du sola? Yes sometimes
Vad gör du om du får hicka? Ingenting, jag skrattar bara åt mig själv och låter det gå över av sig själv.
Röker du? Nix
Snusar du? Haha näe, enligt mig om någon ska göra det så är det män. Tycker bara det är äckligt ifall girls do that.
Använder du knark? Nej?!
Kaffe, te eller inget? Inget
Har du en besatthet? Ja, berättar inte vad men något jag gör hela tiden typ. Haha och nej, inget persverst -.-

Tagen av Lollo, på http://etle.blogg.se <3

Kommentarer
loisa

haha vad gullig emma, du tog den från min blogg haha ;)

2010-07-15 @ 19:57:08
URL: http://etle.blogg.se/
♥Gabbie♥

''Har du en besatthet? Ja, berättar inte vad men något jag gör hela tiden typ. Haha och nej, inget persverst'' Haha dör av garv :P ♥

2010-07-16 @ 12:07:56
URL: http://dendäragabbie.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!