Feeeett bra rubrik


Godmorgon! Okej klockan är över två, men whatever. Vaknade nio och gick till Farsta med min syster så vi var där redan vid tio, jag köpte en till baseboll jacka (y) Har ju en i rosa, men nu köpte jag en mörkblå också. Hon betalade, hihi tack :) La ju undan den igår för det var den enda XS som fanns kvar, haha. Men jag sitter här helt fixad och så, shit känns som klockan är sent på kvällen för jag redan vart ute. Men nope, får se vad jag hittar på. Eric och hans kusin ville att vi skulle bada men har ingen lust precis, haha träffade på dom i Farsta.. Men kanske träffar Winta, ja så blir det. Och till Marie om du läser detta, smsa mig för vi måste ses imorgon eller nåt! :o<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!