Forever in my heart


Morsningkorsning. Shit, har haft jättekul med mina älskade Winta och Amanda. Så sjuuuuukt jävla kul man har med dom alltså, helt seriöst har aldrig mött några människor med denna humor förut. Alltså världsbäst! Haha överlycklig. Jag mår verkligen bäst med dom vid min sida. Hihi och idag har vi för det mesta vart ute, sen ner till sjön och doppade fötterna bara. Sen gick vi över en liten damm typ fast någon har lagt en träplanka där som vi tänkte gå över, men plankan var nästan sönder i mitten fast vi är klyftiga som typ sprang över. Haha sen påvägen hem gick den sönder helt efter alla hade kommit över..Haha men typ 5st killar hade gått över den innan oss så vi skyller på dom. Sen gick vi hem till mig, åt lite, och sen körde vi catwalk som vi spelade in så kanske lägger upp videon här om jag törs. Haha så himla schnyggga vi är där alltså. Aja, vi drog ut och gjorde en sak så vi gick runt och letade lite.. Men äsch pinsamt så jag håller tyst om det. Har iallafall haft en asbra dag och kom hem för någon timme sen. Imorgon blir det färga håret och senare bad med Winta och Amanda! Puuuuuss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!