Förlåt för dåligt uppd.


Hejhopp! Mobilbloggar, verkar som jag bara gör det nu för tiden. Men idag åkte jag, Winta och amanda in till stan och tog sedan buss till ett ställe som vi var på i fyra timmar typ. Åt där och sånt, sen åkte vi och kom hem vid fem. Drog ut men alla stack hem fett tidigt typ, och jag vill bara vara ute så jag stannade kvar rätt länge och satt o snackade med dennis, feridun och ali. Sen kom lemya och jasmina fast drog hem då, frös som fan.. Aja, ska hitta på lite mer skoj imorgon. Skriver då, godnatt :-)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!