Gaaaaalet


Ja godmorgon! Igår var jag ute med Amanda och Filippa hela dagen..Haha åt tilloch med ute på gatukök med dom så det blev min middag. Har alltså inte varit hemma sen klockan två igår till elva.. Därför jag inte bloggade något. Haha men först gjorde vi inte så mycket, träffade lite olika människor hit och dit. Sen vid nio drog dom flesta hem, så det var bara jag, Filippa och Vanessa kvar typ. Men ah, vi mötte iallafall Jimmie, Nemo och Nikola. Var med dom någon timme och snackade lite och sånt. Haha sen ska ju fröna upp på skolans tak, och efter en stund springer killarna iväg och vi ba va? Så kommer polisen typ slänger sig ut från bilen. Haha 8 pers seriöst, men jaja dom pratade en stund med oss sen stack dom. Vi gick därifrån och stötte på Jimmie och dom igen, och helt plötsligt hittar dom nästan 400 kr på gatan! Helt jävla sjukt ju och snålisar som knappt ville dela med sig liiite. Haha aja, vi drog sen och snackade lite med dennis och hassan från deras ballkong. Kuligt, sen ringde Sofia och då drog jag hem med henne i luren. Snackade massor, hon är så söt säger att hon saknat mig även fast det bara gått 2 dagar sen vi sågs. Hihi sötis så idag ska jag träffa henne! Ska möta henne om 30 min, för vi ska bada med Amanda på Farsta badet typ. Så vi hörs senare, nu blire på med bikinin! Ciao

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!