Glassigt


FANFANFAN vad det har regnat och åskat i natt då?! Omg, jag vaknade av att hela mitt rum lös upp pga en blixt. Härligt det kändes, sen kunde jag inte somna om för regnet slogs fett hårt mot mitt fönster. Haha och när man kollar ut nu, ja jag mår fett dåligt när jag kollar ut. Helt grått och det ösregnar, toppen! Näe ska inte göra något speciellt idag tror jag, eller kan inte. Vem har lust att gå ut i det här vädret? Not me, ska chillipilla nu och hoppa in i duschen. Så jäkla seg idag, men vad gör det liksom. Hörs senare!



Här vill jag vara just nu! I värmen, mallorca det här året utsikten från vår balkong <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!