Godmorgon


Hejhopp! Sovit gott? Jag sitter här typ halvtklar. Eller kom nyss ut från duschen, tvättade håret eftersom jag fick kexsmulor över mig igår av någon när vi var ute.. Alltså hela håret typ, känns ju fräscht. Haha aja, ska bara platta håret lite och när jag stod och fönade det märkte jag en sak, woupsi det har växt pyttelite faktiskt! (y) Men jag håller ju på och låter det växa ut nu, känns härligt. Haha men jaja ska inte babbla på om något så ointressant just nu, snart ska jag iallafall ut med bästavän Winta. Eller ja, klockan 4 typ.. Men det blir bra, vi kommer säkert hitta alla andra fiskmåsar nånstans där ute. Men nu ska jag fixa mig lite, känns jäkligt najs. C-YA!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!