Godmorgon


Ja, godmorgon på er. Har ni sovit gott? Haha det har jag, fast vaknade av att min syster kommer in och går runt. Ja jobbigt..Haha så när jag öppnar ögonen lite börjar hon självklart prata med mig. Och det var ungefär en timme sen och jag ville sova mer. Är hur trött som helst känns det som, men äsch får ta och rycka upp mig lite. Kom nyss ut från duschen, älskar att duscha när det är så varmt både ute och inne. Haha snart ska jag väl möta Sofia, eller vi sa klockan två men det blir säkert tidigare eftersom hon smsade mig nu.. Aja, vi hörs lite senare!


Haha.. *LEEEEEE*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!