Guess what?


Haha någon har ändrats sig efter bara 3 dagar typ.. eller vill och tänker göra det. Jag ska färga håret ljusare! Haha men vem kunde inte gissa att jag snart skulle tröttna på det jag har nu? :$ Men ska inte göra det förän det mörkbruna/svarta har blekts. När jag färgar håret mörkare håller alltid färgen ca 1-2 veckor innan det blir ljusare igen. Så dåligt har mitt hår blivit.. så det suger inte åt sig färgen. Därför ska jag nog, när mitt hår har blekts av sig själv, färga ljusare slingor. Sen får vi se hur det blir, men som sagt. Ska nog inte ha mörkt hår på sommaren, färgen försvinner bara snabbare.. Nej men nu vet ni det, får hoppas det blir av om kanske 2 veckor då färgen nog har blekts riktigt mycket, och den här gången ska det ta mig fan bli bra! Haha yey :')

Första gången jag färgade ljusare..

Jag och Malin


Andra gången jag färgade.. blev det blont.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!