Hemma


Så, kom hem från Farsta för någon timme sen typ. Lämnade tillbaka mammas blus och köpte lite saker till mig själv (y) Haha..men faktiskt rätt nödvändiga saker. Så det är bra! Om en timme ska jag möta Winta, sen ska vi möta Amanda. Då ska jag till Farsta igen, fast har värsta huvudvärken. Lite illamående, men ska ta en alvedon eller nåt som kanske hjälper. Och när jag skulle hem började det regna, usch. Tur att det inte gör det nu så grillningen blir av. Mys


Linne, hårspännen och tofsar - Bikbok
Små hårsnoddar - Glitter


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!