Home again


Kom hem för en stund sen, var ute någon timme bara. Mötte iallafall bästa Hawa, sen drog vi upp till skolan där alla spelade fotboll. Så hon gjorde en inbakad fläta på mig, hon är grymt duktigt därför gör hon det nästan varje gång vi ses. Haha! :) Ah men sen drog vi alla, typ 15 pers upp till indiska templet. Haha skulle driva lite och några började dansa värsta arabdanserna typ. Hahaha så jävla kul och jasmina hade på sig någon sjal som täckte hela ansiktet så man bara såg ögonen. SHiiiit vad jag dog, dom alla är helt sjuka! Men sen började några snacka med tre indiska killar, sen stack jag, Winta och Hawa. Det var faktiskt rätt kallt ute, känner iallafall att hösten är på G! Aja, imorgon kanske jag och Sofia ska bada om det ens är någon sol. Annars får vi se vad jag hittar på, pusshej

Kommentarer
hawa

älskar dig gumman ! <3

du e bäst , och jag gör flätan på dig för du e underbar har typ sagt nej t fett många men t dig blir det 100% ja <33

2010-07-24 @ 15:57:54
URL: http://blatteh.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!