I love everything with you


Var ute med Amanda och några fler. Jasmina, Sofia, Vanessa och några skitungar. Nej driver ska inte vara elak nu :) Men ah, galet som vanligt. Fick en jävla jordsten på höften typ, haha vettefan va det var. Sen fick jag en ashård boll i huvudet, sprang runt som ett fån och försökte slå alisina med en bandyklubba. Lyckades ju verkligen fett bra, men efter ett tag lät han mig slå honom så självklart gjorde jag det. HAHA.. Sen drog jag, Sofia och Vanessa hem då stötte vi på Robert och Jimmie. Hade MASSA skoj att prata om viiisst? ;) men har inget mer att berätta, sitter och överför lite bilder nu från mobilen till datan. Alltid lika kul, fast har typ 50 bilder på bara mig och Amanda. Haha härligt sweetie! :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!