I shall always stay with you


Godmorgon! Sovit gott? det har jag, fast tog bort all täcke innan jag somnade. Haha vaknar alltid annars av att det är för hot. Hehe men vaknade för mer än en timme sen, piggalotta är i farten. Men har inte något för mig just nu, chillipillar bara. Kan berätta något intressant som att ballkongen över oss håller på och rasar ner på oss, haha nejmen igår när jag Winta och Amanda var här hemma hos mig hörde vi värsta kraschen. Fast trodde inte det var hos oss, men vi blev fett rädda. Sen när vi ska ut på ballkongen ligger det värsta stora bitar från ballkongen över oss, deras golv, vårat "tak" har det lossnat massa bitar av. Och det är fett läskigt, allt kan ju ramla ner när som helst typ. Haha men några arbetegubbar ska komma hit och kolla idag. Bra det ju, så slipper man tro att man ska få en stor bit sten i huvudet. Haha min önska är att dom ska fixa hela vår ballkong, eller dom gör det på ett annat hus, men hoppas vi kan få före dom andra husen. Det ser fett najs ut, i want it too. Men jaja, ska inte babbla på nu. Ni vet säkert också vad jag har för mig idag. Pussen


Små våffellockar


Kommentarer
Lina

du är för söt min flicka

2010-07-17 @ 17:53:55

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!