J*vla pissväder


Fyfan! Haha jag och Marie satt liksom på en gräsplätt vid tolv tiden och skulle sola. Men kom solen ens fram? Nääääe. Haha så efter typ två timmar och vår choklad hade smält så gick vi hem till henne, lämnade saker och sen till Farsta. Var inte där så länge, men sen hämtade vi iallafall ut ett paket på konsum som hon hade beställt. Aja, sen kom jag hem en stund och när det precis började dugga lite gick jag ut med Winta. Tog en sväng upp till skolan och mötte Amanda, Filippa och några till. Så spenderade kvällen med dom, ute i det häääärliga vädret. Vettefan vad vi gjorde, seriöst börjar känna mig som en tattarunge. Haha, aja imorgon ska jag och Marie sola vid elva för det ska bli bättre väder har vi hört, sen vid tre ska jag träffa Elin, Beccie och Cassie. Måste till Farsta och hitta ett par leggins, hihi. Men måste rusa nu, mitt favoritprogram kallar. Ciao eller vad man säger i grekland, för den 7e augusti ska jag dit! Lääääängtar :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!