Kväll


Hejhopp! Badade någon timme med Sofia. Det var faktiskt jätteskönt i vattnet, hihi. Men sen vid halv tre gick jag hem, skulle göra en sak och sen träffade jag Winta. Vi gick och plingade på Amanda som hade sovkläderna på sig, haha och klockan var halv 4. Så jävla skön :) Men hon bytte om lite snabbt och sen gick vi ut, fast det var inte så många ute idag faktiskt. Men aja, Sofia och Vanessa kom iallafall så vi lallade runt lite. Dunkade musik i högtalare, känns ju hur somrigt som helst. Haha och en gubbe stod och kollade i fönstret på oss fett länge..Wierd. Sen har vi också sett ungefär 6 råttor idag? Ja dom finns överallt vart vi än går. Så jävla äckligt fyfan. Aja, kom hem kvart över tio typ och om 5 minuter börjar SATC! Haha och det kollar jag ju alltid på.. Så nu ska jag säga hejdå till folket på fb, så hörs vi mina läsare imorgon! Natti natti


Haha hittade den här på min kamera.. Någon måste ha tagit den mellan sina fingrar utan att jag sett det :p


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!