Massor på ett inlägg


Men jag tar det lite kort för er skull! :) Denna utekväll med Winta, Amanda och massa massa fler har varit...Ja vad ska man säga? Massa hände, och någon blev nog väldigt sårad.. Men det stannar tyvärr mellan oss, dom som vet ja dom vet. Tur att jag inte är någon som är inblandad typ.. Men iallafall, annars har dagen varit bra! Var ute med Winta och Amanda, fast innan det åkte jag till Farsta med Winta och jag la undan en kofta. Ska köpa den imorgon om min kära syster är snäll och betalar för den (a) Hihi men det tror jag hon gör. Aja, sen har vi bara vart ute och Amanda har gjort 3 flätor på mig så där på ena sidan av huvudet om ni fattar. Någon dag ska dom få göra hela mitt hår kanske, hihi. Juste, gårdagen var jättehärlig. Badade på Farsta badet med Winta, Amanda och hennes lillasyster klockan tre typ. Sen kom vi hem vid sex, bytte om lite och sen mötte vi upp alla och grillade. Jättemysigt! Men nu ska jag inte babbla på mer. Hörs imorgon kissimissar!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!