My feelings for you have always been real


Godmorgon, okej klockan är två men jaja. Är fett seg känns det som, hehe men får se vad jag gör idag. Skulle gå och bada med några men vädret är ju uselt, så vi sket i det. Drar nog ändå ut och träffar dom lite senare tror jag. Men har fixat mig och sånt, får bli en skön outfit idag bara mjukis och linne eftersom jag inte ens orkar bry mig om hur jag ser ut, hallå bor liksom i Farsta strand vad har man då att visa sig fin för? H3h3 ghettoplace. Jaja, hörs väl senare! Puss


Kommentarer
Anonym

Kanske för din shuno?

2010-07-01 @ 19:39:18

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!