No time for you and me


Har inte gjort så mycket idag, men har inte ens orkat gå ut eller orkar och orkar, jag har inte haft lust för det. Ska iallafall rycka upp mig lite och sätta mig framför tvn, haha igårkväll låg jag och läste en bok som jag har lånat tills jag somnade. Klotter och kärlek, heter den. Verkar vara lite mysko just nu, men kanske kommer bättre in i den snart.. Aja, imorgon ska jag iallafall träffa Elin och Cassie! Det var ju ett tag sen sist, och vi ska få skjuts av elins pappa till vidja och bada där. Najsnajs! Just nu håller jag på och fixar facebook till mobilen, eller ska göra det till min andra mobil. Använder 2 st, lite fram och tillbaka. Men den ena är fin och nästan helt utan repor men ganska dålig, medans den andra är sliten och repig men så mycket bättre! Men ska faktiskt köpa ett minneskort till den på fredag. I know jäkla g33k som babblar på om viktiga saker. Men lite kul sådär, hörs senare eller imorgon! Pussen


Jag, dennis, nader och Amanda för några dagar sedan <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!