Rubrik saknas


Godmorgon sunshines! Sovit gott? Det har jag gjort, vaknade inte en enda gång under natten. Trevligt! Nu har jag precis blivit klar, ska bara platta håret lite. Funderar på om jag ska försöka göra inbakad fläta eller bara vanlig fläta? Haha jag orkar bara inte med all löshår längre nu när det är sommar, blir bara så för varmt men kan inte ha mitt egna hår nersläppt eftersom it looks like a rövhål. Nej men seriöst, fultfultfult ska kanske färga det snart igen nu i veckan. Men jaja, måste börja med plattången nu innan hela huset börjar lukta bränt. Hehe vi hörs senare! För nu ska jag till Farsta med bästavännen Winta. Ska ju grilla lite senare också, men har hört att det är grillningsförbud..Hm hur ska detta sluta?

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!