Sisters


Godmorgon! Haha yes klockan är innan tolv, yeah jag lyckades bli klar tidigt. Okej har inte fixat mig massor, inte ens sminkat mig men so what? Haha har kvar den inbakade flätan som Hawa gjorde på mig igår när vi var ute, sjuuuukt fint :) Fast nu är det ju lite förstörd efter i natt..Haha aja, innan hon gjorde den hade Amanda och Winta stått i nån halvtimme och flätat hela mitt hår. Såna flätor dom har, blev najs men det var fett många som löstes upp eftersom vi inte hade några snoddar, men ska fixa det till nästa gång dom ska göra det igen. Alltså det känns fett skönt, och det blir luftigt. Allt hår gör ju så man blir ännu varmare också när det är sol ute. Skulle va skönt att vara kille ibland, med kort hår..Kanske något att pröva? Haha nej driver, ska väl snart ut, ska bara byta om och sen se om Amanda och Winta kan ses. Fast det kan dom säkert, åhgosh vi måste bada...........HOT VÄDER IDAG ALLTSÅ! Men man ska inte klaga =)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!