Skriver av mig


Att allt hände helt plötsligt var jag inte beredd på. Att vissa vänner gled isär, vissa försvann och en del blev man sårad av. Jag har fortfarande inte kunnat förlåta en utav dom som var mina närmaste, och jag vet inte när jag kommer kunna göra det heller. Det är som jag har försökt glömt allt, börjat om på egen hand. Jag har nog aldrig mått så dåligt i skolan som jag gjorde just då. Att man kan känna sig så sviken av en nära vän, tilloch med 2 st blev det sen. Aja, jag lämnade vissa människor för jag själv visste att det fanns bättre runt omkring mig. Och en annan sak jag stör mig på, det är att vissa som jag har velat bli vän med och börjat snacka med via datan eller nåt, så har det alltid varit en vän till mig som sagt "bli inte vän med henne, lär inte känna henne, jag vill inte att du blir som henne för hon är så och så.." När vännen själv efter ett tag börjat umgås med henne och dom tilloch med blivit som bästa vänner. Fyfan vad irriterad jag blir på sånt, det är bara ni själva som framstår som falska. Jag har slutat umgås helt med vissa bara för att dom har varit så jävla fel mot mig. Ni har sagt så fel saker. Och några har tilloch med tagit ifrån mig dom som betydd mest för mig. Jag fattar inte hur vissa människor tänker. När man säger att man aldrig ska bli vän med den, den, den och den men ändå blir det efter ett tag det är så jäääävla fel när ni går runt och snackar massa bullshit om den annars. Jag har fan dissat personer som jag var jättebra vän med förut, för dessa falska vänner. Och jag började inse det när sommarlovet började, hur jäkla fel jag har fattat allt. Jag har börjat umgås med dom jag var med för ungefär 2 år sedan, och det känns hur bra som helst. Jag är med vänner som är nåt år mindre men dom verkar mycket mognare än dom som är i min ålder och äldre. Man kan inte tro det, men jag trivs med dom jag umgås med nu. Jag vill inte ändra på ett dugg. Och jag får se hur det blir när skolan börjar. Tur att Winta och Amanda kommer finnas där iallafall. Och alla underbara som Emma, Tracy, Estela..osv. Ni har gjort så mycket, bara funnits där när jag har behövt talat ut. Jag har gått till er i skolan när allt var kass för att berätta om allt. Och ni har stöttat mig genom massor..Tack <3 Och allt med kärleken, shit vilken berg-och dalbana det har varit detta år och förra. Vet inte riktigt vad som hände, men en del saker ångrar man och en del är man ändå ganska glad över. Det bästa är nog att jag har fått den jag alltid velat ha, den enda jag har kunnat tänka mig vara med nu, imorgon och föralltid. Han är det bästa jag vet, och det finns ingen bättre. Att ha honom vid min sida gör mig lycklig, vill inte ha någon annan. Du är bäst älskling <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!