Ute oavsett vädret


Japp, det stämmer. Har varit ute med Winta, Amanda och Hawa. Haha först under dagen var jag en stund med A & W, sen hem och åt asgod mat. Eller okej kanske inte mat men det blev räkor med skagenröra och advokado! Sjuuuukt gott. Men blev så jävla mätt, haha men gick ut iallafall och mötte dom igen. Det regnade och duggade lite, kändes fett fräscht. Och jag som har klagat på Winta, hihi hela tiden att det är för varmt och jag vill ha höst. Kanske ångrar mig lite.. nej det gör jag fan inte. Är redan brun och kan inte få mer färg, och orkar inte med värmen låt det bli höst. Haha klagaklagaklaga, men jag gillar inte när det är för varmt så man behöver dricka 24/7. Nej, nu vet jag fan inte hur jag ska klara av att vara i Grekland när vi ska dit? Wooooouh, någon kommer bli sönderbrun och torr i munnen av törst. Haha.. :')


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!