Vi är och förblir









Jag har aldrig träffat så härliga människor som er förut, ni är helt jävla underbara. Jag kan inte tänka mig ett liv utan er, ni har förändrat allt dåligt till bara bra saker. Tillsammans med er blir jag lycklig, och vi gör alltid så sjuka saker med världens konstigaste humor. Jag kan vara mig själv med er för ni är så lik mig på något sätt, vi alla har likadana personligheter som verkligen gör så att jag trivs med er. Jag vill aldrig någonsin släppa taget om er, Winta och Amanda. För ni är dom allra bästa vännerna jag någonsin haft. Hela lovet med er har vart helt underbart, och vi har setts exakt varjedag. De dagarna har varit några utav dom bästa i mitt liv. Och mer kommer det att bli! Jag älskar er tills hjärtat slutar slå om inte ännu mer! :)<3


Kommentarer
amanda <3

naaaaaw va sööt gmn love u genom hela min kropp min sötnos och syster ! <333 vi tre för alltid !! <3<3

2010-07-24 @ 14:56:24
Emma

hihi sötis, jaaaaa <3

2010-07-26 @ 10:45:10
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!