Vandrande pinne


Godmorgon! Ja, jag har varit uppe ett tag nu. Vaknade vid 5 av att det var fett ljust ute och jag hade fönstret typ helt öppet så det lös in. Haha men sen somnade jag om, och vaknade åtta. Är fan tvungen att vara uppe för någpn arbetsgubbar ska komma hit mellan 8 och halv fem. Sjukt jobbigt när man inte vet när eller vilken dag dom ska komma, men aja. Så nu sitter jag här påklädd but no make-up. Najs! Men klockan tio ska jag ta bussen till Farsta C, ska köpa lite småsaker och lämna tillbaka en tröja åt mamma, men det är bra för jag får pengarna för den. Haha sen ska jag se om jag hittar någon söt tröja.. I want! Men runt tre tiden ska jag träffa Winta och Amanda, gå till Farsta och köpa lite ätbara saker, sen ska vi grilla! Mys vi älskar verkligen att göra det :) Vi har redan skrivit upp allt vi ska ta med och det vi ska köpa. Våran egna pastasallad låter ju sjukt gott? Muuuums längtar redan. Haha ja juste, igår badade vi 3 på bryggan nere vid oss, det var fett skönt och jättevarmt i vattnet! Sen kom Dennis, Nader och några fler killar så vi snackade lite med dom också. Sen vid sju drog vi ut igen, fast lallade bara runt lite. Slösade 40:- typ på bara små tuggummin, klubbor och 2 miniläsk. Måste sluta med sånt där varjedag.. Haha aja, vi hörs senare! Pussilull


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!