Visste ni att..


Jag ser rätt suddigt på höger öga. Men vill inte göra något åt det.
Jag hoppade i soffan som liten och ramlade in i vårt stenbord, har ärr i pannan nu.
Jag har sett en kompis lägga sig mitt på bilvägen gråtande. hemskt..
Jag har typ alltid velat ha fåglar som husdjur. Bara för att vara lite udda sådär!
Jag trodde min syster skulle komma hem från grekland idag, men det är nästa tisdag. Saknar faktiskt henne..
Jag har hittat skolfoton på killar jag var "ihop" med när jag gick i 2an-3an. Min fiiiina samling.. HAHA!
Jag har haft min vän Malin S mamma som tandläkare, haha :)
Jag vill flytta härifrån, helst till Slussen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!