We are meant to be


Godmorgon sunshines! Igår, ja shit.. Vi 3 hade det hur mysigt som helst! Och vi grillade kycklingfilé och det var hur jäkla gott som helst tillsammans med våran pastasallad och dressing. Fyfan vad gott! Haha men liksom, såklart det blir bra om man grillar med Amanda och Winta. Haha (y) Men det var jättekul, och vi åt oss mätta fast ändå gick vi till skolan efteråt. Hade ätit klart och sånt vid halv nio, så vi drog upp till skolan en stund. Var där med Sofia, Vanessa och några fler.. Snackade också med Gabbie i luren, vi pratade om exakt allt. Men det behövdes, och snart ska jag träffa henne. Ska bara fixa håret lite sen är jag klar, fast vi ska mötas ett. Men det är najs, sen ska vi in till stan. Men har beslutångest, haha om jag ska köpa hårfärg eller inte? Och vilken färg isåfall? För mitt hår har blekts jättemycket så det är ljusbrunt nu. Kan göra vad jag vill med det typ, men vad för färg? Vill inte ha svart nu på sommaren. I såfall mörkbrunt. Aja, skriv gärna en kommentar! För om jag inte hittar något sött klädesplagg, då blir det säkert hårfärg..Men shit vettefan. Aja, vi hörs later! Puss


Hihi, när dom flätade hela håret.. :)


Kommentarer
Becca :]♥♥

haha beslutångest :P men jag tycker du ska färga mörk brunt i såfall , de passar dej :) ♥

2010-07-13 @ 18:51:47
URL: http://minibeccis.blogg.se/
Anonym

Hihi ja, okej :) Blir nog mörkare isåfall.. Vågar inte satsa på ljusare ifall det blir missfärgat haha..

2010-07-13 @ 23:37:07
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!