You make me happy


Har badat med Sofia och Amanda idag! Vi hade hur roligt som helst, gaaaaaah mina sötnosar. Har nog aldrig skrattat så mycket någonsin när jag har badat, oh fifan. Men skulle flippa på Sofia i vattnet som amanda sa så jag hoppade på henne men lyckades inte så bra..Haha. Aja vi hade iallafall sjukt kul och härligt med all sol. Håller kvar min bränna sen Spanien..Mjaou. Haha en fullgubbe sa mjaou till mig idag och lät som en katt. Usch! Aja, sen gick vi hem en stund, och sen vid halv 7 mötte jag min älskling Sofia igen och gick till skolan. Japp mitt andra hem, för alla som inte redan visste om det. Fast det är inte skolan jag går i, haha nänä utan magelungen. Om man vill nå mig, ja då finns jag alltid där. Haha sorgligt men vi var med Amanda sen också och har gjort massor men orkar inte ta upp allt. Imorgon blire iallafall grillning med Sofia, Amanda och massa fler! Så jävla najs! Sen vid åtta ska vi typ träffa Jimmie och nån mer, eller ah men vi får se om det blir av. Har snackat med honom och nemo typ 3 gånger idag i luren, haha no-lifer. Och Eric A i min klass har ringt mig massor och hans kusin. Störande la på sista gången, dom terrar mig för nu ringer dom igen. GAAAAAAAAAAAH KILL ME. Menmen, imorgon kanske Sofia ska sova här, hihi eller i hope so. Mamma var fett sur igår på mig för lite saker, men ja hon har nog lugnat ner sig så Sofia får säkert sova här. Haha aja vi hörs imorgon, puuuuuuuss


Haha Sofia och jag gillar detta (y) Har massa bilder på oss men jag ser hemskt ut på alla. Men lägger ut nån dag några kanske på oss haha <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!