5e MAJ


hejsanhoppsan..! Idag hade jag ju 50 minuters sovmorgon. Fett skönt. Haha sen har jag bara haft vanliga tråkiga lektioner, och åkte hem vid kvart över ett. Ah liiite tidigare enligt mig då, *hehe*. Och under spanska lektionen hände en sak..med en kille. Men det var ändå lite kul, men kan absolut inte skriva det här på bloggen. Dom som var med vet vad jag menar. Haha men iallafall, åh imorgon har jag sångprov i musiken.. Åhfan, aja kommer bara låtsas att jag ÄGER på att sjunga så blir det säkert bra. Hoppas bara att rösten inte kommer ut ända till stora hallen och spräcker sönder alla fönster. Seriöst, skulle inte förvåna mig om det hände. Nej men sjunger faktiskt inte så dåligt.. :) Men ska hitta på något annat nu än att sitta här och ruttna, drar nog ut senare med någon. Känner att jag måste sola också, haha. Aja vi får se. Hej sålänge

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!