7e MAJ


hej på er. Har ni haft en bra vecka? Det har väl jag, eller nja men en helt OK. Ska bara ta och vila i helgen tror jag. Skönt det också ju :) Juste igår hade vi ju sångprov, och jag fick faktiskt VG. Haha trodde knappast det. Och idag började jag 20 över nio med matte första lektionen. Var verkligen trött och orkade inte jobba. Okej, inte för att jag gör det annars heller men jaja. Liksom hade NO-"prov" eller ja, ett litet test typ igår eller när det var, minns inte men det gick asdåligt. Slutade med att jag lämnade in utan några svar på hela pappret.. Fett bra man är! Haha. Men ialla fall, slutade vid 10 över två och sen gick jag och några till något ställe där man kunde få heliumballonger om man svarade på några frågor, haha och skrattade åt alla sötisar som fick värsta härliga rösten :D Okej, jag måste hitta på något ikväll *smsar*..............*får svar*..Så nu har jag gjort det, japp ska träffa Elin syster! Vi hörs senare =)


grisen i bakgrunden gör ju verkligen bilden fett seriööös.. haha.
GAMMAL BILD


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!