Är hemma


ah, jag mår inte så bra så åkte hem från skolan för två timmar sen typ, eller är hos min syster nu. Haha juste skrev knappt något igår, men jag åkte till hökis vid tre och mötte Cassie och Beccie. Sen köpte vi lite ingredienser och bakade vaniljbullar.. och tro mig, vi gjorde över 100 st! Hahaha så jävla kul :p Men dom blev asgoda. Ska nog äta någon sen när jag kommer hem, yummie! Men ah åkte hem klockan åtta och sen var jag jättetrött.. Aja, ska bara vila lite nu. Och på onsdag har jag lite planer med beccie och cassie, och det kommer bli satans mysigt. Haha vi hörs tuttisar


hahahah fan jag dööööör! För små brillor, jag och cassie i lördags. :p


Kommentarer
Christian

Satans mysigt?... Det låter hett... Kul va?... Nej? <.>

2010-05-10 @ 14:27:26

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!