Beccie Boo


hejsan, och förlåt för att jag inte skrivit något idag! Men jag har varit med Beccie, mötte henne vid 3 ungefär och vi köpte glass, jättegott när det är så varmt ute. Haha sen gick vi nere vid sjön, tog lite bilder och satt och pratade på en stenbrygga typ. Vi pratade om massor, ja allt mellan himmel och jord. Sen gick vi runt lite, och vi har planerat lite saker.. Men mer om det säger jag inte. Inte just nu hihi ;) I helgen ska vi iallafall se på bio, tror jag. Jo men det blir najs, fast måste nog boka biljetterna tidigt..Tror dom kan ta slut jäkligt snabbt. Gissa vilken film vi ska se? Jo en ASbra lalala. Men ska sätta min bänkad framför tvn nu, för strax börjar något bra på 4an. Och juste, hade ju bestämt lite med eila i helgen, men hon åkte till Spanien i natt som dom bestämde för typ 2 dagar sen!! Hur jäkla najs som helst, men sa åt henne att sola och äta massor åt mig med. Haha det får mig bara attt längta ännu mer tills jag åker.. Hihi :)



I love you, sweetie!


Kommentarer
rebecca

Älskar dig med Emma! :)

2010-05-23 @ 00:19:49
URL: http://beccieocassie.blogg.se/
Anonym

<3

2010-05-24 @ 20:25:50
URL: http://emmiitaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!