Bra att veta


öhm har inte gjort så mycket ikväll, fast är typ sur.. Haha! Nejmen tänker på allt möjligt, dels att en människa har pratat med min syster om att jag dricker och lalala. Och jag får inte reda på vem det är? Hur jävla sjukt är inte det? En person från no where kommer fram ute till min syster och börjar snacka om det. Fyfan..patetiskt. Haha eller snarare skrattretande! Och från det till något helt annat - jag har ångest, vill börja på någon sport. Åååh, har ju gått typ ett år sen jag slutade med ridningen, vilket jag verkligen tyckte om från början. Men senare tröttnade jag, och funderar på innebandy nu. Har alltid tyckt att det är kul när vi har kört det på idrotten, ute osv. Min lärare har tilloch med sagt att jag blir helt annorlunda när vi kör det och det är typ det enda jag deltar i.. Fast dels har jag skadat flera stycken. Lyckas alltid ta i och slå någon på benet typ.. Aggresiv or what? Har också skadat 2 st när vi kört badminton. Slagit de rakt i ansiktet med all kraft utan att göra det med flit. Fick en kompis att skrika och gråta, jag vet jävla klant. Alltså jag är aldrig med på idrotten för er som vill veta. Är ombytt och sånt, men sätter mig oftast på bänken efter 20 minuter. Rolig filur.. =) Men ah, har en hel del andra funderingar som jag tänker på! Men dom håller jag helst för mig själv.. Aa så gör vi. Intressant inlägg, MjaAAAAoW kissen


Kommentarer
Becca:]

Haha emma din busunge de va mej du slog på badmintonen :P haha rätt på näsbenet:P haha de kommer jag ihåg:P haha

Fast jag älskar dej ändå:D<3333

2010-05-03 @ 10:22:18
URL: http://minibeccis.blogg.se/
???

Det är nog inte agressivitet, jag skulle satsa på att det är vinnar vilja eller nåt liknande ;D

2010-05-03 @ 14:33:42
Anonym

hahaha ja :p Men jag är fett dum, och även fast vi inte var vänner då så gjorde jag det inte med flit! Haha men det vet du nog.. Bra att du gör det, för jag älskar dig också :)<3

2010-05-03 @ 14:48:03
URL: http://emmiitaah.blogg.se/
Anonym

jaha, jo det kanske det är! Men jag har aldrig haft stor vilja till att vinna, eller ja för mig spelar det typ ingen roll.. Hm :p

2010-05-03 @ 14:49:54
URL: http://emmiitaah.blogg.se/
♥Gabbie♥

Asso vem har sagt:O♥ Asso den som har sagt e fan död:O Shit:(♥ Stackars dej älskl!♥



Love!

2010-05-04 @ 09:37:13
URL: http://gaabbiiieh.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!