Dålig uppdatering


ja, och förlåt för det. Men igår var jag ju och såg på bio med Elin, Cassie och Beccie. Det var verkligen jättekul! :D Dom är så himla knäppa haha! Och SATC 2 var också bra, jag hade hört från vissa att den skulle vara dålig men kanske inte världens bästa handling, men bra var den! Och sjukt mycket humor, gosh säg någon minut man inte skrattade/hörde folk skratta? Haha värsta publiken fan.. Aja sen kom jag hem halv tio. Min dag idag har varit good, bara det att jag skrek på några killar och hade sån stor lust att slå dom. Men som sagt, vad kan en tjej göra? Får alltid höra att jag slås som en tjej. Haha men inte konstigt ju. Men jag leker ju alltid BIFF, fast blev fett sur på en kille som jag sen slutade prata med i en kvart haha, men han slår typ tjejer, jag menar hallå jävla klenis?! usch. Nej, men efter skolan åkte jag, beccie och Cassie till Farsta och fortsatte med våran bästa humor.. Haha och jag köpte ett par badshorts. Grymt schnyygga enligt mig, liksom hallå typ blåa? Vem har det. Fett najs juuuuu. Och imorgon ska vi bada, om jag inte bangar. Haha nejmen det tror jag inte eller ska tvinga mig själv -.-



På bion :)


Kommentarer
världens bästa elin

haha emma om du inte badar puttar jag i dej (a) <3 :D

2010-05-31 @ 20:35:37
URL: http://eellieehs.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!