Detta säljes



Svarta paljettleggins från VILA, Storlek S. Aldrig använda! I butik 299 kr, jag säljer de för 150 :-

 
Långärmad gul tröja från Gina Tricot. Storlek S. Säljer för 80 :-

 
En söt ljuslila kofta från Gina tricot. Storlek XS. Använd 1 gång. Säljer den för 80:-


Likadan som den ovanför, fast i mörklila. Storlek XS. Använd 2 gånger. Säljer den för 80:-

Om ni är intresserade så hör av er till min mail [email protected] Eller skriv en kommentar men glöm inte skriva er mail så jag vet vem jag ska skriva till. Vi kan prata mer om priset om ni vill så kommer vi säkert överens om något bra. Puss!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!