don't worry, be happy


hello! Har ni haft en bra dag? Det har jag, och det var jätteskönt att träffa både Cassie och Beccie. Så nu har vi bestämt att börja träffas mer igen, och det låter ju ASbra! Vi gick iaf och letade runt lite i stan..haha och det spöregnade. Så vi var helt dygnsura. Men fick ialla fall med mig ett par byxor från Nautiska Magasinet eller om det heter så..hehe. Och sen åkte vi till Farsta, och köpte ett par söta rosa pärlörhängen där. Och det blev första gången som jag åt äppelpajen från Mc'donken. Haha så snacka om att jag är efteeeer, stod typ och njöt med dom =) Men sen tog jag bussen hem, var hemma några timmar och sen åkte jag och Marie och solade i 24 minuter. Nöten har ju solat idag innan också och hon var fett brun! Haha aja, vi solade vid gymmet och det var första gången som jag gjorde det där. Men blev asbrun! Jäkligt najs solarium, mitt nya ställe tro mig fan. Ska göra lite annat nu, snacka med några om nästa helg. Planer riktigt najs, vi hörs =)



Och skor som jag faktiskt helt glömt bort att skriva om, haha men aja köpte dom för typ tre dagar sen i stan..

(Använt dom rosa, som redan är smutsiga ja ni ser ju själva..haha -.-)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!