En ny vecka


hej på er sweeties! Har ni haft en bra dag? Min vecka verkar börja rätt bra känns det som. Yey! Får hoppas det fortsätter så hela veckan ut, eller ah varför skulle det inte göra det? Men vi har NO-prov den här veckan, vilken jag inte orkar med.....åhfan. Jag verkligen råhatar det ämnet. Aja, får väl se till att ta hem alla böcker och sånt imorgon då, om jag ens ska försöka klara provet. Vilket jag aldrig gör, eller jag ligger alltid på gränsen typ. Så jäkla bra jag är :) Men babblar på om ingenting just nu, ska ta något att äta och sen möta Eila och gå promenad, blir nog en runda kring trångsund. C-YA bitches


Hittade en gammal bild när jag, Cassie och Elin sov hos Beccie, dagen då det var Halloween. Beccie, jag och Elin på bilden - Haha ansiktsmask och allt..Stor saknad!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!