Fredag


yes och det innebär helg! Och har faktiskt en del planer.. Asbra! Skoldagen idag var rätt chill, satt ute i solen i 2 timmar ungefär. Kollade på när emma och deras klass hade idrott, fast emma var inte med så vi gick en runda. Sen efter det hade vi idrottslektion, fast fan heller att jag har idrott där alla sitter och kollar på.. Haha och de körde ändå volleyboll och jag har ju skadat min arm, så hade bara fått ondare då. Men satt iallafall yttligare en timme och det var ju asvarmt. Sen slutade vi runt ett. Är hemma nu och får se vad jag hittar på senare, ttyl

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!