Fredag


hejsan, har ni haft en bra vecka? hehe..det har väl jag haft ;) Och i onsdags sov ju Beccie och Cassie hos mig (eller ah, lånade systers lägenhet) Men vi hade jättekul, Jesper och Jimmie kom runt halv nio typ. Så ah, vi snackade en hel del och garvade som fan åt exakt allt.. Alltså det slutade med att vi alla 5 satt och gapskrattade.. åt vad vet jag inte? hihi. Men dom drog runt elva-halv tolv. Och då fixade vi lite saker, höhö och somnade inte så sent. Vi var verkligen aströtta fast jag kunde inte somna. Men igår tog vi det mest lugnt, kollade på serier på datan och sånt. Men jag var tvungen att gå hem vid två. Sen igårkväll gick jag 2-timmars promenad med min syster. Gick till Farsta, Fagersjö, Hökarängen och hela vägen hem igen. Sen kom vi hem en kvart typ och blev sugen på något gott, så gick ut igen och köpte lite. Haha.. idag ska jag inte göra något alls. Eller ja, jag får inte. Har utegångsförbud, varför berättar jag inte. Ska bara sitta här hemma och ruttna framför tvn.. Men det låter ändå mysigt. Fast dötrist. Hörs senare! Puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!