Jobbat


Ja, hihi åkte till skogskyrkogården och var där vid tio, sen hoppa jag på bussen som Emma satt på. Det tog ungefär en halvtimme och sen var vi framme i Västberga där vi skulle jobba. Vi jobbade i Sporthuset, var rätt stort fanns massa sportkläder och sånt men det fattar ni va? Haha och vi stod i några timmar och plockade upp kläder från kartonger och satt galgar på dom och sånt. Sen gick vi och åt på donken, och sen jobbade vi några timmar till. Hihi funny :) Vi åkte hem vid tre typ och några i hennes familj hade kommit så hennes lillasyster följde också med oss. Sen påvägen hem hoppade jag av tunnelbanan i Farsta och mötte Malin. Hon skulle köpa något fast vi hittade den inte så hon köpte en söt skjorta ist hihi. Och nu sitter jag och äter en sallad som jag köpte fast den är typ lite gammal och hård usch. O justeeee, ååh. Skulle på någon sak ikväll med Winta och dom, men man skulle typ skriva upp sig som jag glömt att göra. Åh aja, får väl hitta på något annat istället. Hm tråk -.-


Kommentarer
lolly

hej! flyttar efter sommaren (studentflytt) så rensar hela garderoben ! kolla in på bloggens startsida o på arkivet från februari-maj =)

2010-05-27 @ 12:47:26
URL: http://lollysbloppis.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!