Klippt och färgat


hejsanhopp. Ja, rubriken säger väl en hel del? Idag klippte jag håret hos frisören, och sen när jag kom hem färgade jag det. Så nu är det mörkare (y) Fattar inte att jag ens färgade håret blond förut.. passade inte alls mig, men ja jag testar allt som sagt. Haha men man måste ju bli nöjd nångång.. Men strax ska jag äta, mm det doftar faktiskt jättegott! Blir bara ännu mer torrare i munnen.. Haha. Men sen ska jag åka och möta Marie och sola i 24 minuter. Tror det blir den sista gången för min del, det är ju inte alls långt kvar tills jag åker utomlands ;) Längtarlängtarlängtar!








Lite gamla bilder på mig och marie, haha <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!