Life of fridays


hejsan mina sötnosar! Yes, det är äntligen helg. Och ska hitta på en heeeel del :) Haha min skoldag idag har varit bra, och helt galen. Men orkar faktiskt inte ta allt i detaljer. Haha men när vi slutade skulle jag och Cassie hämta våra växter från NO:n och det blev helt crazy eftersom Nicola och Giovanni sprang efter oss och gud, har typ aldrig skrikit så förr.. Haha! dom slängde massa blöta papper på oss, fifan vad skabb. Sen som ni ser i inlägget under så satt jag i datasalen, och dom var helt galna där också. Undrar om alla har tagit något speciellt idag? Haha men det verkade ju som det. Aja, sen har vi haft 9563 håltimmar, nejmen typ 3. Asjobbigt, och när jag fick reda att sista lektionen jag hade stannat kvar för också var inställd fuckar man ju ur. Helt seriöst!? Kunde gått hem för typ tre timmar sen.. Usch nu ska jag fortsätta dunka musik, och ikväll ska jag väl ut om det inte regnar. Vi hörs sweeties!


gryyymt gammal, Winta och jag och min naturliga hårfärg hihi <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!