Love


Vill inte ha någon annan än dig, kan inte ens tänka mig någon annan. Ingen är som du, har aldrig fallit för någon så mycket som jag gjort för dig. Och dig kan jag kalla ren kärlek, rakt igenom. Så jäkla söt. Även om vi haft våra stunder hit och dit. Du är helt jävla underbar. You make me happy på alla små möjliga sätt, och tro mig det har inte någon klarat av att göra på ett långt tag tills nu. Älskade sötsak, kan inte tänka mig ett liv utan dig. Det går bara inte för du kommer in i bilden ändå. Du har förändrat en del i mitt liv till massa bra saker. Du är en stor orsak till varför jag står här idag och orkat med alla människor som svikit, kommit och gått hur som helst, dessa stunder jag bara har haft lust att skrika "FUCK OFF" till alla runt omkring mig, så är huvudsaken att du faktiskt har stannat kvar och gjort mig på bättre humör. Så mycket som du gjort för mig, så mycket kommer jag försöka göra för dig. Du är helt klart bäst! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!